Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Träningen avklarad och nu väntar helg!

Publicerad 2016-06-17 19:00:00 i Allmänt,

 
Så var dagens bionic pass avklarat! Mycket mycket bättre denna vecka! Jag vet inte om det var för att jag hade en annan PT, eller om det var för att jag mer visste vad som väntade? eller kanske för att jag var lite bakis, så att jag inte kände samma prestige? Det kändes iaf ruskigt bra, och jag går därifrån med ett sådant enorm endorfinspåslag! Precis som man ska få av att träna, det är bara ren lycka!
 
Nu väntar en riktigt lugn helg, är hemma hos familjen ute i förorten och ska bara ta det lugnt! Det blir den här ursmarriga pizzan till middag också så vet man att det verlkligen är helg! Hoppas på lite sol tills imorgon också även om det inte ser särskillt ljust ut! Men hoppet är det sista som överger en ;)!
 
 
 
Trevlig helg folket :)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela