Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

träning och mytomani

Publicerad 2016-06-22 18:51:00 i Allmänt,

 
Så var dagens träning avklarad! Det är så fruktansvärt roligt, och det tar verkligen mycket, vilket inte minst känns genom endorfinpåslaget man får såhär efter! Hur härligt som helst! så nu signade jag upp mig för 52 gånger. Perfekt! Just för att ha något som tvingar en att träna minst en gång i veckan, och förhoppningsvis kommer träningsglädjen tillbaka allt mer, och de goda vanorna sprider sig, så kanske jag kommer igång med min egen träning också, och får till de där tre kompletteringspassen per vecka jag alltid tänker att jag ska göra, och ska jag vara helt ärligt, lite redan tänker att jag gör. När folk frågar mig hur mycket jag tränar svarar jag nämligen alltid(!!) 3-4 gånger i veckan. Jag vet inte varför jag gör det. För jag har helt ärligt knappt rört på mig, överhuvudtaget, på minst ett halvår iaf. Jag kanske är en sånn kronisk mytoman? Hur som helst vore det därför skönt om jag faktiskt började komma upp i det, så slapp jag känna att jag ljög, när folk efter detta uttalande kritiskt granskar mig och jag undrar lite vad jag just sa? Jag gör det nämligen till typ tränare och så också. Vilket naturligtvis bara blir sjukt. För det visar sig ju rätt snart att jag har noll kondition, och om möjligt ännu mindre styrka. Så jag täker att de måste undra vad det är jag tränar, dessa 3-4 gånger i veckan, om jag åker till gymmet och sätter mig i ett hörn en halvtimme, och sen helt enkelt går hem? Haha. okej, nog om det.
 
Här kommer alltså en grov uppskattning av hur jag ser ut just nu, innan jag pårikt tagit tag i det här med träning.  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela