Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Stressmorgon och regn

Publicerad 2016-06-16 09:49:23 i Allmänt,

 
Det blev en rätt sen kväll igår, så jag sov helt enkelt över hos min vän och så fick jag åka hem nu imorse istället för att snabbt rota fram någon klänning till dagens firma fest och slänga mig in i dushen, tvätta håret, och ut och sätta på mig nya kläder. Men sen är det ju världens sämsta väder. så nu är ju frågan om jag kommer ha klänning över huvudtaget eller bara köra på de kläder jag har på mig. för då känns ju plötsligt hela kaosmorgonen himla ovärd. Jag hann dessutom inte riktigt fixa ihop någon frukost så det fick bli en pressbyrån lösning som ni ser här nedan. helt okej ändå, för tillfällen som det här, när det krisar :). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela