Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Skaldjursmys på hemmaplan

Publicerad 2016-06-22 20:37:00 i Allmänt, mat och vin,

 
 
Igår efter träningen var det särskillt svårt med middagen. Nu ska jag ju upp på landet efter jobbet och sen hinner jag knappt mer än hem för att vända innan det bär av till Italien! så jag vill verkligennnn bara köpa något som går att inhandla i rymliga portionsstorlekar, så att det inte blir några äckliga rester en går komma hem till sen, när de gottat in sig ordentligt i kylen. och ni ser att jag verkligen menar allvar här, på mängden n jag använder i ordet verkligen. det är väl betonat ;). Iaf så var jag nere på hemköp vis Åhlens, som har världens mysigaste fiskdisk. sagt utav någon med nolle rfarenhet av fiskdiskar. de har nämligen ingen på min lokala Coop, så kanske borde jag nöja med mig att säga att de har en fiskdisk. punkt. men hur kul låter det? Jag lät mig iaf frestas och slog till på lite ostron och räkor. Huuur gott? jo hur gott som helst kan jag meddela såhär i efterhand! Till det blev det lite bröd, kex, brie ost, björnbär och blåbär. Lite allt på en gång, i en salig blandning. Slog till på en liten flaska champange också, nu när jag var själv, så himla lagom :).
 
 
 
 
 
Investerade i den här fina lilla saken också! en riktig ostronkniv! Himla nöjd! Det skall ju erkännas! 
 
 
 
Ingen fotboll blev det heller. Det är verkligen inte min grej helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela