Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Sen kväll och äckliga korvbröd

Publicerad 2016-06-21 10:35:50 i Allmänt,

 
Igår blev det en rätt sen kväll med gymnastikmöte efter jobbet. Är dock rätt imponerad över att de lyckades hålla tiden nästan perfekt, vilket aldrig händer på våra vanliga möten. alla har så mycket att säga, så mycket att berätta. Men nu blev det bara två timmar trotts att det var en hel del snack utanför ämnet. 
 
Kom väl hem straxt efter nio och var tvungen att fixa ihop någon snabb middag, så jag köpte kokkorv och brooklyn bröd. Lite lyxigt tänkte jag och tog en räksallad också, som jag aldrig äter. men dessa bröd. jag vet inte? ha rni testat dem? förutom att vara rätt torra, vilket kanske är mitt fel för att jag inte kollade datumen så noga när jag köpte det, så var det riktigt äckligt. Jag kan inte sätta fingret på det såhär i efterhand, men den andra korven åt jag helt enkelt utan bröd. Det var lite samma sak när vi testade de nya brioch hamburgarbröden häromveckan. de var nästan för söta, och svampiga, det blev inga kontraster i hambugargen, varesig gällande struktur elelr smak. Riktigt dålig. så en stor besvikelse. Man får kanske börja baka själv helt enkelt. så vet man iaf vad man stoppar i sig.
 
 
 
Anyhow, idag väntar ett pass med negativ belastningsträning. Skall bli ytterst spännande! Och efter det AW med vackra Karin. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela