Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Reseförberedelser

Publicerad 2016-06-19 10:02:00 i Allmänt,

 
Idag hade vi tänkt åka in till centrum för att ta pedikyr och ha lite sommar fina fötter inför Italienresan men det var såklart fullt överallt! så det var något av en besvikelse. Men istället hann jag plocka med mig lite resorb och den obligatoriska sweden sporttoppen. Den är naturligtvis inte obligatorisk, men om alla andra har den kan man ju inte vara sämre själv heller. Och etersom att vi inte tryckt upp några gör snygga Sollentuna gymnasternas italien tour som Tyresö gjort... Får vi helt enkelt köpa lite andra teamrelaterade prylar som gör att bilderna blir så himla mycket snyggare! Köpte på mig ett par shorts också, så man kan matcha!
 
 
 
Vi köpte en varsin supergod smothie från naked juicebar också, Jag och lillesyster var hur nöjda som helst, medans den älsta, som fick betala, av outgrundlig anledning inte kändes riktigt lika glad.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela