Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Proteinshakes och kroppsshockar

Publicerad 2016-06-15 17:15:24 i Allmänt,

Då ska jag snart smita iväg från kontoret för att gå på dagens bionic pass, och jag är jätte nervös, jag vet inte alls varför, men jag kan verkligen inte skaka av mig den känslan. Det är som en stress i kroppen lixom, och det är helt irrationell. Så det ska nästan bli skönt att få komma iväg och få det gjort så att jag kan slappna av lite. Förbereder mig iaf lite grann genom att drick en proteinshake här på kontoret, tänker att min kropp kan behöva all hjälp den kan få om jag helt plötsligt ska börja tvinga den att bygga muskler.. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela