Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Paket uthämtning!

Publicerad 2016-06-14 18:40:00 i Allmänt,

Blev tvungen att springa förbi Ica påvägen hem för att hämta ut dessa två paket från members!
 
 
Det är verkligen bland det omständigaste jag vet att hämta ut paket, speciellt som ja gärna gör det påväg hem från jobbet, när man ändå är i rörelse, och då har jag redan tusen saker att bära på. sen vill man ju gärna handla lite mat också, när man ändå är på affären, så jag hade helt enkelt sex påsar och min lätt överfulla väska att bära på när jag väl kom ut därifrån. Tur att det inte är jätte långt hem!
 
Det blev iaf fyra stycken BH:ar, två klänningar, som naturligtvis inte ens var nära på lika bilderna från vilka de beställts.. suck. Två par pumps och ett par overknee stövletter till hösten. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela