Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Negativbelastningsträning och AW

Publicerad 2016-06-21 21:04:00 i Allmänt,

 
 
Det var en helt okej träning på ett jätte trevligt gym, PT:n var super gullig och de hade en helt fantastisk spa avdelning med en stor bubbelpool som jag bara knappt kan bärga mig innan jag får testa. Men träningen var rätt medioker i övrigt. Visst kändes det, och visst tror jag att det finns en fördel i denna form av maskiner kontra vanliga gymmaskiner. Men det kändes inte på något sätt revolutionerande, eller som ett bra komplement till det gym jag redan har, snarare kändes det som ett bra gym, ett alternativ, och ett mycket bra sådant, till ett "normalt" gymkort. Endorfin påslaget uteblev i stort det med, men jag har två testgångar kvar, så jag bokade in mig på tisdagen den 5:e så får vi se om det blir bättre andra gången kanske, man kanske mer kommer in i tekniken och lägger på lite mer.
 
Efter det mötte jag iaf upp snygga Karin för lite AW, så det blev en hel del bubbel innan jag drog mig vidare hem till en vän för lite GTs, rödvin och trevligt sällskap.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela