Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Morgonprommenad

Publicerad 2016-06-15 09:33:44 i Allmänt,

Jag försöker att gå in till kontoret de flesta dagarna, framförallt nu på sommaren när det är så fint ute. Det är en så fantastiskt härlig start på dagen! Det tar lite drygt 45 minuter, och då går jag i rätt snabbt tempo så får jag byta tröja när jag kommer in, för jag blir rätt svettig. Framförallt gillar jag att man hinner vakna lite, annars går jag ofta bara upp, slänger på mig kläder, borstartänderna och går till tunnelbanan. Då kan det ta ungefär 3 minuter från det att jag lämnar sängen tills dess att jag är utanför dörren. Men andra ord är det inte helt ovanligt att jag mer eller mindre fortfarande har sånna sömnavtryckt, om inte i ansiktet så iaf kvar på armar ;)
 
Sen känns det som att man hinner med lite mer egentid också, att jag får tid för mig själv både innan och efter jobb, vilket är så himla viktigt. Tid att röra på mig, tid att komma ut lite :). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela