Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Melonad och slemklumpar

Publicerad 2016-06-16 11:01:20 i Allmänt,

 
Eftersom att jag ju fick boka om min träning till imorgon försöker jag förbereda min kropp så bra jag kan för att inte riskera att bli det minsta bakfull efter kvällens firmfest, vilket jag gör genom att mer eller mindre hälla i mig olika vätskor. Vatten, hjälper ju i särklass bäst, men juicer ska också vara bra har jag hört, så jag skulle testa den här nya från brämhults, som såg hur sommrig och fräsch ut som helst!
 
 
 
Men det var det i särklass äckligast jag någonsin druckit. Det är typ slemmiga bitar i den, och den är för söt, inte fräsch alls, så det var ju något av en enorm besvikelse. Så jag kände bara att jag var tvungen att dela med mig av det. Innan någon annan i sin iver efter en fräsch törstsläckare råkar ut för samma besvikelse som jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela