Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Måndag och en vecka till semester!

Publicerad 2016-06-20 09:19:39 i Allmänt,

 
Så var helgen över, herregud så fort det går! och en fyra dagar vecka på det också?! skönt eller stressigt? det är frågan. 

Fortfarande ruskigt stel efter fredagens Bionic pass, men det är mest skönt, det skall trotts allt kännas att man tränat. Så får man vara lite nöjd flera dar i rad helt enkelt! Imorgon har jag ett pass med negativbelastnings träning inbokat så jag hoppas att det kan hjälpa till att mjuka upp stela muskler lite mer. Sen blir det ett till Bionic på Onsdag! Nu äntligen känns det som att jag börjar komma igång med träningen igen. Så himla viktigt att röra på sig, för välbefinnande och självkänsla. och nu kankse ni tycker att jag ropar hej innan jag är över bäcken, eftersom att jag fortfarande bara har ett pass bakom mig inom ramen för en hel månad. men nästa vecka är ju Italien med små tjejerna! En hel vecka av gymnatik och träning! och jag kan garantera er att man inte går och latar sig på träningsläger! Utan då blir det garanterat träning av! 
 
Så veckan förbättringspunkt? träna mer. inga men, inga om, bara träna mer :). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela