Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Lördagslyx

Publicerad 2016-06-18 10:10:00 i Allmänt,

 
Går ner för att äta frukost och då är pappa iväg och handlar och mamma gör plättar, storesyster är påväg hem och det blir en riktigt mysig familjelördagsfrukost! Ibland är et så skönt att komma hem, och bara så vara ett litet barn ett slag. blir ompysslad och bortskämd. Lite ångest för att jag inte är hemma och städar och tvättar och gör allt det där jag skjutit upp under hela veckan. Men vad gör väl det, att skjuta upp det lite till ;)?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela