Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Claes Olsson fällan

Publicerad 2016-06-14 13:39:53 i Allmänt,

 
När man bara snabbt ska in och köpa ett par hörlurar, det är det enda man ska ha...
det är nästan i klass med IKEA, det bara går inte att ta sig igenom snabbt och smidigt, plocka upp det man ska ha, och sen ta sig ut, det bara ramlar ner bra att ha grejer i korgen, som av sig själv nästan!
 
 
Det blev alltså ingen lång lunchprommis, istället blev det kebabtallrik och en snabb shoppingtur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela