Fröken Sofias, lite om allt och inget :)

Lifestyle blogg om min vardag och mitt liv

Bokningsmiss

Publicerad 2016-06-15 18:00:00 i Allmänt,

Besvikelsen är ju enorm, när jag väl kom fram till Bionic så hade jag ju inte alls tid idag, utan nästa onsdag. suck. att man inte tittar en extra gång? man blir så himla trött på sig själv. Så, jag fick snällt boka in mig på ett pass på fredag istället och helt sonlika gå hem. Och eftersom att man har på sig kläder som man får där hade jag ju inte med mig några träningskläder heller, annars hade jag ju kunnat träna på gym istället. Men men. 
 
Så nu när jag fick hela kvällen ledig ska jag åka över till en kompis och dricka lite vin i solen istället, det här fantastiska vädret alltså! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

En blogg som handlar lite om allt inget, min vardag helt enkelt. Jag är en rätt vanlig tjej på 26 år som skriver om vad helst som faller mig in, där det mesta bara är vardagsskildringar i kampen mellan att skapa balans mellan jobb, träning, vänner, intressen och fortbildning :).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela